CANLI DESTEK

 

Özgeçmiş

Forrest Watson 2017 yılından bu yana İşletme Bölümü'nde yardımcı doçent olarak görev yapmaktadır ve lisans, MBA ve EMBA programlarında ders vermektedir. Forrest'ın araştırma alanları arasında yaşam kalitesi, makro pazarlama, dönüştürücü tüketici araştırması ve sosyal pazarlama gibi alanlar bulunmaktadır. Araştırmalarında pazarlama sistemlerinin yaşam kalitesini nasıl arttırabileceğini anlamayı amaçlar. Forrest’ın çalışmaları Makro Pazarlama ve Piyasalar Dergisi ve Küreselleşme ve Kalkınma Dergisi'nde yayınlanmıştır. Forrest doktorasını Bilkent Üniversitesi'nde tamamladıktan sonra ABD’nin Laramie şehrinde bulunan Wyoming Üniversitesi'nde misafir öğretim üyesi olarak bulunmuştur. Forrest öncesinde Bilkent Üniversitesi'nde Uluslararası İlişkiler yüksek lisansını ve Lancaster’daki Franklin and Marshall College'da İşletme ve Yönetim lisans derecesini tamamlamıştır. Forrest'ın geniş sosyal bilimler geçmişi, ABD'de pazarlama, iş geliştirme ve proje yönetimindeki beş yıllık endüstri deneyiminin de etkisiyle pazarlama perspektifini zenginleştirmektedir. Forrest, Pazarlamanın İlkeleri, Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejisi derslerini vermektedir. Verdiği derslerde öğrencileri eleştirel düşünen ve daha dikkatli tüketiciler, pazarlamacılar, kamu politikası yapıcılar ve küresel vatandaşlar olmaya teşvik eden bir tutkuya sahiptir.

 

 
 
 
 

Ofis: H119

E-posta: forrest at metu.edu.tr

Telefon: +90 (312) 210-2017

Faks: +90 (312) 210-7962

Adress: İşletme Bölümü, Orta Doğu Teknik Üniversitesi 06800 Ankara – TÜRKİYE

Araştırma Alanları

Yaşam kalitesi

Makro pazarlama 

Dönüştürücü tüketim araştırmaları

Sosyal pazarlama

Sosyal girişimcilik

Eğitim

Lisans: Franklin & Marshall College, İşletme ve Kamu Yönetimi (Çift Ana Dal), 2004

Yüksek Lisans: Bilkent Üniversitesi, Uluslararası İlişkiler, 2007

Doktora: Bilkent Üniversitesi, Pazarlama, 2017

Verdiği Dersler

BA 2701 – Pazarlamanın İlkeleri

BA 4714 – Tüketici Davranışı

BA 4722 – Pazarlama Stratejisi

BA 4731 – Sosyal Girişimcilik

BAS 371 – Pazarlamanın İlkeleri

EMBA 5714 – Tüketici Davranışı


Son Güncelleme:
27/07/2020 - 18:37